Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Αυτόγραφα και Φωτογραφίες με τους διάσημους




Το αυτόγραφο είναι ένα σημείωμα ή μια φωτογραφία με αφιέρωση και την υπογραφή ενός συγγραφέα, ηθοποιού, μουσικού κλπ που δίνεται ως αναμνηστικό σε έναν θαυμαστή του.




Πολλοί είναι αυτοί που είτε από θαυμασμό είτε από υπερβολική αγάπη, είτε έχοντας την ανάγκη να πάρουν λίγο από την αίγλη και το φως που αντανακλά η διασημότητα ενός προσώπου, δεν μένουν μόνο στο αυτόγραφο αλλά φωτογραφίζονται μαζί του.


Άλλοι πάλι το συνεχίζουν παραπέρα και κάνουν συλλογή από αυτόγραφα των αγαπημένων τους καλλιτεχνών.




Όπως και να έχει το θέμα, το σίγουρο είναι ότι οι νέοι έχουν την ανάγκη και το δικαίωμα να θαυμάσουν τα πρότυπά τους και να εκφράσουν τον θαυμασμό τους όπως το νοιώθουν καλύτερα.


Και φυσικά αρκετοί νέοι του Βαλτινού κατά καιρούς εκφράζουν αυτή την ανάγκη προς τα ινδάλματά τους.




Χαρακτηριστικά είναι τα λόγια μιας κοπέλας η οποία έκανε συλλογή από αυτόγραφα διάφορων καλλιτεχνών.




«Δεν είμαι η μόνη νομίζω που έκανε συλλογή από τέτοιου είδους πράγματα..




Αρχικά ξεκίνησα με φωτογραφίες της αξέχαστης Αλίκης Βουγιουκλάκη (η αδυναμία μου στα παιδικά μου χρόνια, το τετράδιο με τις κολλημένες φωτογραφίες και τα εξώφυλλα από τα περιοδικά το έχω ακόμη)..




Πλέον, όποτε δε βαριέμαι… μαζεύω από Βανδή και Χατζηγιάννη (οι άλλες αγάπες μου τη σημερινή εποχή)…




Όσο για αυτόγραφα…το πρώτο μου ήταν από τον Βουτσά θυμάμαι, έπειτα μου έφερε η μαμά μου ένα από τη Βίσση και τώρα πια έχω από τους νεότερους: Τσαλίκη, Χρύσπα, Μακρή (Διονύση)…





Δυστυχώς δεν έτυχε να πάρω από τους 2 παραπάνω που "λατρεύω" γαμώτο…»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

επικοινωνιστε μαζι μας