Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2023

Η ΘΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ

 

Εδώ ο κόσμος καίγεται κι εγώ ψάχνοντας δεξιά κι αριστερά έπεσα πάνω σε ζωγραφικό πίνακα με τη θυσία του Αβραάμ. Πάντα είχα την απορία μου με τη μυθολογία αυτή. Γιατί τάχα έμεινε αυτό το γεγονός καταγραμμένο μέσα στα ιερά βιβλία; Περιποιούν τιμή στον Θεό; Μα δεν τον παρουσιάζουν αγνώμονα, σκληρό, αιματοβαμμένο, χαιρέκακο και μη παντογνώστη; Δεν ήξερε εκ των προτέρων ότι ο Αβραάμ θα υπάκουε κι Εκείνος τα χαράματα ή μάλλον την ώρα που θα έπεφτε (!) το μαχαίρι θα του χάριζε τον γιο; Προς τι ο πόνος του θνητού όλη τη νύχτα; Τόσοι λογοκριτές πέρασαν πάνω από τα ιερά βιβλία, πώς τυφλώθηκαν και το άφησαν αυτό να φαίνεται; Να δείχνεται ένας θεός σφάχτης; Μα θα μου πείτε εδώ έκανε έναν κατακλυσμό και δεν του βγήκε σε τίποτα, ο κόσμος έγινε πιο κακός από πριν, ίσως επειδή ήταν εξαρχής ελαττωματική η κατασκευή του. Αυτά έβλεπαν οι Γνωστικοί και πήγαιναν οι φουκαράδες να διορθώσουν τα αδιόρθωτα. Πάντως αν εγώ ήμουνα στη θέση του Αβραάμ δεν θα υπάκουα καθόλου και θα Του χάριζα όλη την αιωνιότητα. Τον γιο μου θα τον είχα πάνω απ’ όλα.

Του Ηλία Κεφάλα

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

επικοινωνιστε μαζι μας