Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2024

Όμορφες ευχές και εύστοχες παραινέσεις

 

Όμορφες ευχές και εύστοχες παραινέσεις, που εμπεριέχουν πολλά μηνύματα, από τη μάνα προς το παιδί της, που είχε τα δέκατα όγδοα γενέθλια, αλλά και που ενηλικιώθηκε, εξέφρασε η συγχωριανή μας Λίτσα Κατσιούλη, προς τον γιό της Σίφη, στο facebook.

Είναι η στιγμή που οι γονείς καλούνται να ισορροπήσουν σε ένα τεντωμένο σκοινί, ανάμεσα στην συναισθηματική υποστήριξη, συμβουλευτική και τη συμπαράσταση των παιδιών τους, και στην απόφαση να αποβάλλουν τα εξαρτητικά στοιχεία της προηγούμενης περιόδου. Το κείμενο των ευχών έχει ως εξής:

«Σήμερα αγορίνα μου σου δίνεται ο τίτλος της ενηλικίωσης.18 ολόκληρα χρόνια αστείρευτης αγάπης, φροντίδας κι αφοσίωσης. Ήρθε λοιπόν η ώρα να πολεμήσεις εκεί έξω...στον πραγματικό κόσμο που ζούμε, με μόνη σου φαρέτρα το ήθος, το θάρρος, τις αξίες, μα πάνω από όλα τα όνειρα σου. «Από σήμερα δεν είσαι μόνο δικό μου παιδί, είσαι παιδί του κόσμου και ο κόσμος είναι παιδί δικό σου». Η πόρτα μου θα είναι πάντα ανοιχτή… το ίδιο κι η αγκαλιά μου. Άρχισε λοιπόν να χτίζεις τα όνειρα σου. Ακόμα κι αν κάποιο γκρεμιστεί... εδώ θα είμαι να το χτίσουμε μαζί. Θυμάσαι; Καλή σταδιοδρομία στη ζωή σου αγάπη μου!!!Να είσαι πάντα ευτυχισμένος!

ΥΓ: Όταν η ζωή σου δίνει λεμόνια... ζήτα τεκίλα κι αλάτι!!!»




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

επικοινωνιστε μαζι μας