Σάββατο 27 Απριλίου 2024

Τα κάλαντα στον πρόεδρο της κοινότητας από τις Λαζαρίνες του Βαλτινού

 

Την Παρασκευή 26 Απριλίου 2024 το δημοτικό κατάστημα του Βαλτινού γέμισε από Πασχαλινές νότες! Τα κάλαντα του Λαζάρου τραγούδησαν οι Λαζαρίνες του σχολείου μας με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών, στον πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας Βαλτινού κ. Βάιο Τσιγάρα, ο οποίος εντυπωσιάστηκε και το χάρηκε ιδιαίτερα.

Σκοπός της εκδήλωσης ήταν η συνέχιση και η διάδοση του εθίμου της ΛΑΖΑΡΙΝΑΣ στις νεότερες γενιές.

Στη συνέχεια ο Πρόεδρος ευχαρίστησε τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων του χωριού, τονίζοντας: «Ευχαριστώ τον διευθυντή του Δημοτικού σχολείου Βαλτινού κ. Πούλιο και τους υπόλοιπους δασκάλους που είναι δίπλα στα παιδιά μας καθημερινά και φροντίζουν τα πάντα γι’ αυτά. Όπως επίσης και την νηπιαγωγό, κυρία Φωτεινή Χόντζια, που έχει κάνει το νηπιαγωγείο μας αγνώριστο, πρότυπο για την περιοχή, αλλά και για το δώρο που μου ετοίμασαν και μου χάρισαν με τους μαθητές της. Τέλος να ευχαριστήσω τις υπέροχες δασκάλες του παιδικού σταθμού «Αερόστατο», που εκτός από τα κάλαντα του Λαζάρου που μου τραγούδησαν οι μικροί μαθητές και μου ευχήθηκαν καλό Πάσχα, μου χάρισαν κι εκείνοι ένα υπέροχο δώρο»!


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

επικοινωνιστε μαζι μας